Inici
Activitats guiades a la Fundació Josep Pla Imprimir Recomanar a un amic
dimarts, 27 maig de 2008
Exposició permanent de la FundacióPer a la propera temporada d'estiu, la Fundació Josep Pla ja té programades les convocatòries d'activitats guiades obertes al públic. La primera activitat és la tradicional Ruta Josep Pla (reduïda), un recorregut per conèixer la vida de l'escriptor pels carrers del centre de Palafrugell. La segona activitat són les passejades literàries A peu Pla, on la "corresponsal poètica" Anna Maluquer llegeix l'obra de l'empordanès trepitjant el paisatge que l'ha generada.

Finalment, la tercera i última activitat programada és la visita a l'exposició permanent de la Fundació Josep Pla. Es tracta d'una capbussada en la vida i l'obra de l'escriptor (1897-1981) a través de múltiples fotografies, llibres, edicions facsímil i dos audiovisuals.

Totes 3 activitats s'inicien amb l'audiovisual Josep Pla, viatger de Leopold Pomés. Per a més informació sobre els dies i els horaris de cada activitat consulteu el web de la Fundació Josep Pla www.fundaciojoseppla.cat Enllaç extern -->.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Obertura a les tardes
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox