Inici
Restauració de plaques de nom de carrer Imprimir Recomanar a un amic
divendres, 15 febrer de 2008
Restauració de la placa del carrer VilarLa regidoria de Patrimoni ha gestionat la restauració de quatre plaques de nom de carrer de terra cuita, del segle XIX, que es troben als carrers del Vilar, Nou, de Sant Martí i de la Surera Bertran (amb l'antiga denominació de carrer del Cementiri). Les plaques es troben incloses en el nou Pla Especial de Protecció i Intervenció del Patrimoni Històric de Palafrugell (PEPIPHP) com a elements d'art popular.

Representen una mostra del treball en terra cuita de la zona i de les tècniques de rotulació, i són un testimoni de les antigues divisions en barris –el cas de la placa del carrer de sant Martí-. Les restauradores Erica Corbatera i Alicia Santomà les han netejat i consolidat i també hi han aplicat un tractament de protecció.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox