Inici
Destaquem
TOTS ELS DOCUMENTS
TOTES LES NOTÍCIES
Pròxims actes
diumenge 07 setembre
Cinema "Yo serví al rey de Inglaterra"
diumenge 07 setembre
Ball a plaça Nova
diumenge 07 setembre
Teatre amateur "Aqua"
dilluns 08 setembre
Cinema "Yo serví al rey de Inglaterra"
dilluns 08 setembre
Sorteig del calendari de les exposicions del projecte "Arteca"
dimarts 09 setembre
Cinema "Buda explotó por venganza"
dimarts 09 setembre
Ball a plaça Nova
dimecres 10 setembre
Cinema "Buda explotó por venganza"
AGENDA D'ACTIVITATS
EXPOSICIONS
El conseller de Medi Ambient lliura el certificat ambiental EMAS a l'Ajuntament de Palafrugell Imprimir Recomanar a un amic
dijous, 17 gener de 2008
Acte de lliurament dels certificatsEl conseller de Medi Ambient i Habitatge, Francesc Baltasar, va lliurar el divendres 11 de gener el certificat del sistema comunitari de gestió i auditoria ambiental EMAS a l'Ajuntament de Palafrugell, en el decurs d'un acte celebrat al Consell Comarcal del Baix Empordà. L'Ajuntament ha rebut aquest certificat pel servei de gestió ambiental de les platges de Llafranc, Tamariu i Calella de Palafrugell (platges del Port Bo i Canadell).

En el mateix acte, també es varen lliurar certificats EMAS al Consell Comarcal del Baix Empordà, per a l'edifici principal i l'edifici Niubò; a l'Ajuntament d’Aiguaviva, per a la seu de l'Ajuntament i el CEIP Vilademany; a l'Ajuntament de Lloret de Mar, un certificat per al servei municipal de parcs i jardins i un altre per als serveis de gestió de les platges de Lloret i Fenals.

Aquests sistemes de gestió ambiental pretenen la millora contínua del comportament ambiental i promouen el màxim nivell de qualitat ambiental en diferents serveis i recursos vinculats al turisme, com és el servei de gestió de platges i altres àrees d'organització.

El conseller Baltasar va felicitar la comarca del Baix Empordà "perquè els seus municipis són capdavanters a Catalunya" en l'aplicació d'aquest sistema. Segons el conseller, "que la societat sigui més sostenible depèn dels representants polítics, i perquè sigui un reflex del que volen que sigui la societat, cal donar exemple". En el mateix sentit es va manifestar el president del Consell Comarcal del Baix Empordà, Ricard Herrero.

Amb aquests ja són vuit els ens locals de la demarcació de Girona inscrits en el Registre EMAS. Anteriorment, també l'havien aconseguit el Consell Comarcal del Gironès, l'Ajuntament de Roses i l'Ajuntament de Torroella de Montgrí i l'Estartit. Fins avui, catorze ens locals catalans s'han inscrit en el Registre europeu.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Novetats
Accés al programa de la Diada
Accés a les Aules de les Arts
Accés a l'oferta educativa del CME
Informació sobre les activitats de l'estiu
Accés al Geoportal
Enllaços destacats
Accés al web de Turisme
Accés a la informació urbanística
Biblioteca
Educació
Esports
Habitatge
Joventut Can Genís
Medi Ambient
Palafrugell Gent Gran
Promoció Econòmica
Ràdio Palafrugell
Teatre Municipal
Accés al web meteopalafrugell.net
Butlletí electrònic
Si vols estar informat de les novetats al web de l'Ajuntament de Palafrugell, subscriu-te al butlletí.

Nom
EMail
Subscriure's
Esborrar-se
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox