Inici
Inauguració de la pista de gel i la Fira Nadal de Palafrugell Imprimir Recomanar a un amic
dimarts, 04 desembre de 2007
Cartell de la pista de gelLa Fira Nadal i la pista de gel obriran les portes el dia 5 de desembre a les 6 de la tarda, donant el tret de sortida de les festes nadalenques a Palafrugell, amb un espectacle pirotècnic i de bateries. La pista de gel estarà oberta cada dia fins al 6 de gener de 10 a 21 hores i estarà envoltada per les casetes de Nadal, oferint la possibilitat de gaudir dels establiments de beguda i menjar i d'una variada oferta per tots els assistents. Aquesta proposta es complementarà els dies 15 i 16 de desembre amb la fira de brocanters i els dies 22 i 23 de desembre amb la fira d'artesania.

L'Institut de Promoció Econòmica (IPEP) i l'Ajuntament de Palafrugell, amb la col·laboració de l'Associació de Comerciants de Palafrugell (ACOPA), promouen de nou la Fira Nadal i la pista de gel, tornant a convertir la plaça de Can Mario i el centre de Palafrugell en una cita ineludible de les festes nadalenques a l'Empordà.

La pista de gel de Palafrugell ha estat la primera que s'ha consolidat a les comarques gironines, és quelcom més que un espai per patinar i ha esdevingut pels vilatans de Palafrugell i de les poblacions de l'entorn un espai de trobada. Cal destacar també l'excel·lent oferta cultural de la fira, amb una programació de més de 40 actuacions de tot tipus a l'escenari de la plaça de Can Mario. Música per totes les edats (pop, rock, cançons de Nadal...) teatre infantil, màgia i actuacions relacionades amb les festes nadalenques.

La 5a edició de la Fira Nadal té com a repte superar l'èxit de visitants i patinadors de l'edició anterior amb més de 40.000 visitants i 10.000 patinadors. Des de l'Institut de Promoció Econòmica es vol destacar l'excel·lent col·laboració del sector privat en general i sector comercial en particular.

L'Associació de Comerciants de Palafrugell (ACOPA) repartirà entre tots els establiments associats 30.000 vals de descompte del 50% de la patinada. El preu de l'entrada, sense els descomptes, serà de 6 euros pels adults i 4 euros pels nens, lloguer dels patins inclòs. El preu de l'entrada a la pista també inclourà mitja hora gratuïta al pàrquing Dornier, ubicat sota la mateixa plaça on hi ha la pista de gel.

L'IPEP aposta per la pista de gel per dotar a Palafrugell d'un recurs d'oci i lleure complementari a l'oferta comercial existent, atraure als visitants i diferenciar-se de la resta d'ofertes que es poden trobar a les nostres comarques.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Obertura a les tardes
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox