Inici
Obertura de l'oficina de turisme del Teatre Municipal Imprimir Recomanar a un amic
dimecres, 28 març de 2007
Oficina de turisme del TeatreCoincidint amb l'entrada de la primavera, l'oficina de turisme del Teatre Municipal de Palafrugell tornarà a obrir el dia 31 de març i atendrà al públic fins el dia 15 d'octubre d'enguany. L'horari de l'oficina, serà 10 a 13h i de 17 a 20h de dilluns a dissabte i els diumenges i festius de 10 a 13h.

L'oficina de turisme del Teatre Municipal de Palafrugell, es troba situada al centre del poble, al carrer Santa Margarida número 1, i pretén canalitzar les consultes turístiques que hi ha en el municipi durant la temporada d'estiu i reforçar així l'oficina de turisme de La Sauleda, ubicada a l'entrada de Palafrugell, al carrer Carrilet número 2, i que està oberta durant tot l'any.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Obertura a les tardes
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox