|
Xerrades programa "Enganxa't a l'esport", amb Julio Alberto i Reixach |
|
|
|
Els exjugadors del FC Barcelona Julio Alberto i Carles Reixach oferiran, aquest dijous dia 8 de febrer, unes xerrades a alumnes dels centres docents de Palafrugell i a joves jugadors infantils del futbol base del FC Palafrugell. Posteriorment, hi haurà una taula rodona sobre la prevenció del consum de droga amb el psicòleg Marc Pau.
Aquesta activitat forma part del programa Enganxa't a l'esport, una iniciativa de l'Agrupació Barça Veterans i la Fundació FC Barcelona, que compta amb el suport del Departament de Salut i la Secretaria General de l'Esport i, en en aquesta ocasió, de l’àrea d'Educació de l'Ajuntament de Palafrugell. La iniciativa preten contribuir a la prevenció del consum de drogues a les escoles, remarcant els valors positius que aporta l'esport en general i el futbol en concret.
Els futbolistes faran dues xerrades al matí, al Teatre Municipal, adreçades a alumnes de 2n. d'ESO dels centres educatius de Palafrugell. A la tarda, ho faran amb els infantils del FC Palafrugell, i a les 8.30 del vespre, també al teatre, participaran en una taula rodona sobre "Prevenció del consum de droga" juntament amb Marc Pau, psicòleg de la Fundació Teresa Ferrer. |