|
Celebrada la Jornada d'Empreses de Palafrugell |
|
|
|
divendres, 01 desembre de 2006 |
Més de 70 empreses han participat en la primera Jornada d’Empreses de Palafrugell, celebrada el dia 1 de desembre i organitzada per l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell (IPEP), amb un programa adaptat a les principals preocupacions del sector empresarial de Palafrugell.
Aquesta jornada vol ser una trobada periòdica de caràcter anual amb el teixit empresarial de Palafrugell, amb l’objectiu de conèixer la seva realitat actual i posar al seu abast els diferents projectes que es desenvolupen des de l’IPEP. La trobada, celebrada al local social de l’Esplai de La Caixa, ha estat inaugurada per l’alcalde de Palafrugell, Lluís Medir i pel primer tinent d’alcalde, Juli Fernández. En el decurs de la mateixa ha intervingut Jordi Casellas (assessor de l’IPEP) que ha parlat sobre la “Situació econòmica actual de Palafrugell” i Narcís Ferrer (gerent de l’IPEP) ha presentat els projectes de l’Institut de Promoció Econòmica. El programa s’ha completat amb una xerrada sobre “El relleu generacional: continuïtat de l’empresa familiar” a càrrec de Manel Pavón, de l’Associació Catalana de l’Empresa Familiar i responsable de Consultoria Empresa Familiar Garrigues.
El president de la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya-CTAC, Salvador Duarte, i la coordinadora de l’Oficina Tècnica, Sara Malè, han ofert una xerrada adreçada als treballadors autònoms. L'última intervenció de la jornada ha anat a càrrec de Marià Júdez, secretari de l’Associació de Promotors i Constructors de Palafrugell i vocal de l’IPEP, que ha parlat sobre “La reforma comptable i el finançament de les empreses”. Per finalitzar, s’ha establert un torn de preguntes i aportacions dels participants, previ al tancament de la trobada. |