|
L’Institut de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palafrugell (IPEP) organitza, el proper divendres dia 1 de desembre, la Primera Jornada d’Empreses que tindrà lloc al local social de l’Esplai de La Caixa (Plaça Nova, 1).
Aquesta jornada serà gratuïta i està adreçada a les empreses i autònoms del municipi, amb l’objectiu de conèixer la seva realitat social i posar al seu abast els diferents projectes que es desevolupen a la població, per tal d’afavorir el creixement econòmic i el desenvolupament de Palafrugell.
La trobada, que serà inaugurada a les 9.30h del matí per l’alcalde de Palafrugell, Lluís Medir i pel tinent d’alcalde Juli Fernández, s’iniciarà amb les intervencions de Jordi Casellas (assessor de l’IPEP) que parlarà sobre la “Situació econòmica actual de Palafrugell” i de Narcís Ferrer (gerent de l’IPEP) que presentarà els projectes de l’Institut de Promoció Econòmica. A les 11.15h s’oferirà una xerrada sobre “El relleu generacional: continuïtat de l’empresa familiar” a càrrec de Manel Pavón, de l’Associació Catalana de l’Empresa Familiar i responsable de Consultoria Empresa Familiar Garrigues.
El president de la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya-CTAC, Salvador Duarte, i la coordinadora de l’Oficina Tècnica, Sara Malè, faran, a les 12h del migdia, una xerrada adreçada als treballadors autònoms.
L’última intervenció de la jornada la durà a terme Marià Júdez, secretari de l’Associació de Promotors i Constructors de Palafrugell i vocal de l’IPEP, que parlarà sobre “La reforma comptable i el finançament de les empreses”. Tot seguit, s’obrirà un torn de preguntes i aportacions dels participants, previ al tancament de la trobada.
Les persones interessades a participar-hi han de fer la seva inscripció, abans del 28 de novembre, al fax 972 61 17 56, personalment a les oficines de l’IPEP (Carrer Major, 1) o per correu electrònic a l’adreça ipep@palafrugell.net. |