Inici arrow La ciutat arrow Serveis arrow Arxiu Municipal arrow Biblioteca auxiliar
Biblioteca auxiliar Imprimir Recomanar a un amic
La biblioteca auxiliar de l'Arxiu Municipal de Palafrugell està especialitzada en publicacions i estudis inèdits de temàtica local, amb més de 3.000 referències, i inclou una hemeroteca amb un centenar de títols que abasta un període que va des de l'any 1882 fins l'actualitat.

En el Catàleg col·lectiu de la lectura pública de Catalunya Enllaç extern --> podeu consultar els registres de les publicacions i estudis de les seccions Palafrugell, Baix Empordà i Costa Brava, l'hemeroteca del 1882 al 1939 (consultable en microfilm a l'AMP) i el fons bibliogràfic de la Fundació Ernest Morató. La incorporació dels registres en el catàleg es realitza amb el suport de la Biblioteca de Palafrugell. La darrera actualització es va realizat el juny de 2006.

Imatge de la portada del diari El Palafrugellense
El 20 de juliol de 1882, per la Festa Major, sortia al carrer el primer
número d'El Palafrugellense i la vila disposava ja de premsa pròpia.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris Ajuntament
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox