Inici
Estiu a la Biblioteca i renovada Biblioplatja a Tamariu Imprimir Recomanar a un amic
Fotografia de la biblioplatja a TamariuPer quart any consecutiu, la Biblioteca de Palafrugell instal·la un servei de Biblioplatja a Tamariu, a primera línia de mar, on s’ofereix de forma fàcil i gratuïta, llibres, premsa i revistes en diferents idiomes i per a totes les edats. Aquest any, a més, s’inaugura una nova caseta de fusta amb tendall incorporat que esperem atraigui encara més lectors.

Però no només s’ofereix lectura a la Biblioplatja, perquè el programa d’activitats és extens: cada matí de dilluns a divendres, s’ofereix un taller de manualitats infantil; els dos darrers dijous del mes de juliol i agost hi haurà cinema a la fresca al vespre, a la terrassa de l’hotel Hostalillo. Es presentaran els documentals Plaisatges: la mirada de Josep Pla i L’Empordà de la mà del vent, amb la col·laboració de Toni Martí, de Video Play Serveis.

Aquests mateixos dies a la tarda, es comptarà amb la presència de dos grans escriptors: Empar Moliner i Enrique de Hériz que dirigiran els clubs de lectura. Parlar de llibres a peu d’onada amb aquests escriptors promet ser una experiència engrescadora.

La Biblioplatja, que s’inaugura el dia 1 de juliol, estarà oberta de dilluns a dissabte de 10 a 14.30h.

Amb el ferm propòsit d’incrementar la oferta cultural de qualitat al municipi de Palafrugell, la Biblioteca aposta per oferir als vilatans i a la gent de pas, un horari extens i activitats per a tota la família durant els mesos d’estiu.

Pels que no es vulguin desplaçar a la platja, la oferta de la Biblioteca també és molt extensa: la biblioteca obre més de 41 hores a la setmana i és l’única de la província que obre els dissabtes d’estiu a la tarda; els seus usuaris poden gaudir gratuïtament del fons de 35.000 documents, el servei d’Internet i la connexió Wi-fi, les seleccions bibliogràfiques, les exposicions i activitats. Es comptarà, com cada juliol, amb la presència de l’escriptora Rosa Regàs que oferirà una xerrada literària el divendres 14 de juliol i presentarà el seu llibre de viatges Volcanes dormidos, amb l’acompanyament de Jordi Domingo, responsable de la ONG Unitat Solidària de Palafrugell.

La Biblioteca de Palafrugell, doncs, no tanca per vacances, sinò que segueix oferint els seus complets serveis per a tots aquells que vulguin perfeccionar els idiomes, aprendre informàtica, preparar oposicions o exàmens, llegir els llibres pendents o simplement, venir a passar una bona estona mirant les darreres novetats.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Obertura a les tardes
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox