Inici
Suspensió de les obres durant la temporada d'estiu Imprimir Recomanar a un amic
L'Ajuntament de Palafrugell ha aprovat el període durant el qual no es podran realitzar obres en els nuclis costaners de Calella, Llafranc, Tamariu i Aigua Xelida, i a la zona del centre de Palafrugell.

Aquest període de suspensió d'obres comença el dia 15 de juny i finalitza el dia 15 de setembre d'enguany, ambdós inclosos. La suspensió de les obres es duu a terme per tal de no pertorbar l'activitat turística en el municipi durant la temporada d'estiu, i per evitar així possibles molèsties als vilatants i estiuejants.

Si alguna obra s'ha d'executar durant el període esmentat i es troba en un emplaçament on la seva execució no pot causar cap mena de molèstia, l'Ajuntament pot autoritzar l'execució de certs treballs durant el període de suspensió. Aquests treballs que siguin permesos per part del Serveis Tècnics municipals, no podran començar abans de les 9 h del matí i es podran de dur a terme només de dilluns a divendres.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Obertura a les tardes
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox