Inici
Actes de germanor Palafrugell - Mirepoix Imprimir Recomanar a un amic
Una representació de l’Ajuntament de Mirepoix i vilatans i vilatanes d’aquesta localitat visataran Palafrugell els dissabtes 13 i 20 de maig, dins els actes d’intercanvis anuals que es realitzen entre les dues poblacions agermandes. Aquestes trobades s’organitzen de forma alternativa, un any a cada localitat. Enguany serà la vila de Palafrugell l’amfitriona de la visita que li farà la delegació francesa, la qual hi aporta diverses activitats culturals i esportives, com ara una exposició de vanos de la qual n’és autora Yvette Ferran i que s’inaugura aquest dissabte 13 de maig, a les 8 dels vespre, al vestíbul del Teatre Municipal.

Els actes es completen, aquest primer cap de setmana, amb unes exhibicions dels jocs de la petanca, la pilota valenciana (amb una representació de la localitat de Sueca) i les bitlles catalanes, que tindran lloc el dissabte als jardins de Can Bech (davant l’Ajuntament) a partir de les 4 de la tarda. La jornada es clourà, a Els Ametllers, amb un sopar de germanor i un ball popular. El dissabte 20 de maig es faran uns intercanvis esportius de futbol (al camp del Casal Popular) i de tennis (al Club Tennis Llafranc) entre equips de Palafrugell i de Mirepoix. Les trobades de germanor d’enguany finalitzaran amb un altre sopar amb ball.

Aquesta relació d’amistat i col·laboració s´ha anat consolidant al llarg dels darrers vint-i-dos anys gràcies a la iniciativa dels Ajuntaments de Palafrugell i de Mirepoix i al suport de diverses entitats d´ambdues localitats.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox