|
L’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell, seguint amb la línea iniciada pel Patronat Municipal de Turisme, organitza, del 20 de gener al 12 de març, la campanya gastronòmica “La Garoinada” que enguany arriba a la quinzena edició, amb la participació de vuit restaurants del municipi.
Es tracta d’una campanya gastronòmica, que tal i com el seu nom indica pren com a producte principal les garoines (eriçons de mar) que s’ofereixen com a entrant. El segon plat és diferent per cada edició, en algunes ocasions es pren un producte com a base del plat i per tant tots els restaurants participants elaboren plats diferents amb un producte de base comú, i en d’altres es tria un plat de la cuina tradicional. Enguany s’ha triat plats amb picada i sofregit (pollastre, calamars, suquet, arròs negre, fideus...). Pel que fa a les postres en aquesta edició s’ha escollit el recuit.
Els restaurants que oferiran el menú de la Garoinada són: La Casona, La Xicra, Xadó i Símbol (Palafrugell); Peixtot II (Calella); Hotel Restaurant Llafranch i Hotel Restaurant Llevant (Llafranc) i La Sala Gran (Llofriu). Els preus del menú oscil·len entre els 30 i els 40 euros, segons l’establiment.
El cartell de la campanya ha estat realitzat pel pintor palafrugelenc Lluís Bruguera, completant-se el material promocional amb l’edició d’un receptari, amb pròleg del cuiner Pere Bahí.
Com cada any, totes les persones que demanin el menú rebran una butlleta de participació al sorteig d’una estada d’un cap de setmana al municipi.Els restaurants que oferiran el menú de la Garoinada són: La Casona, La Xicra, Xadó i Símbol (Palafrugell); Peixtot II (Calella); Hotel Restaurant Llafranch i Hotel Restaurant Llevant (Llafranc) i La Sala Gran (Llofriu). Els preus del menú oscil·len entre els 30 i els 40 euros, segons l’establiment.
El cartell de la campanya ha estat realitzat pel pintor palafrugelenc Lluís Bruguera, completant-se el material promocional amb l’edició d’un receptari, amb pròleg del cuiner Pere Bahí.
Com cada any, totes les persones que demanin el menú rebran una butlleta de participació al sorteig d’una estada d’un cap de setmana al municipi. |