|
Dins dels actes de commemoració del Dia Internacional contra la violència vers les dones, va tenir lloc al Teatre Municipal l’acte de lliurament dels premis del I Concurs de narrativa breu “Dones”, convocat per la regidoria de Benestar Social, Polítiques d’Igualtat i Sanitat de l’Ajuntament.
Al concurs van presentar-se 37 treballs, d’entre els quals el jurat va concedir un primer premi -dotat amb 1500 €- i tres segons premis, de 500 € cadascun.
Els guardonats van ser:
Primer premi: al treball Com la soldat Lynndie, de Glòria de Castro Pascual, que es presentà amb el pseudònim Maia.
Segon premi: al treball 31250F, de Míriem Díaz Bosch i Anna Estartús i Torrecilla, que es presentaren amb el pseudònim Cinc segons.
Segon premi: al treball Els marsos, de Nila Ferrer Marcet.
Segon premi: al treball Quotidianes desigualtats, de Mònica Tarradellas Martínez.
El lliurament de premis va anar a càrrec del primer tinent d’alcalde, Juli Fernández, i de la regidora de Benestar Social, Polítiques d’Igualtat i Sanitat, Carme Ferrer. |