Inici
Copa d'Espanya de gossos de treball i d'utilitat Imprimir Recomanar a un amic

Els dies 25, 26 i 27 de novembre tindrà lloc a Palafrugell la X Copa d’Espanya per a gossos de treball i d’utilitat, organitzat per la Real Sociedad Canina de España, amb la col·laboració de l’asociació canina Unió Cinófila de Catalunya i de l’Ajuntament de Palafrugell. S’espera la participació dels 25 millors equips canins d’Espanya, seleccionats mitjançant unes proves prèvies.
Cada participant realizarà tres proves específiques, una de rastreig i recerca, una d’obediència i una altra de protecció. Cadsacuna d’elles es compon de diferents exercicis que són valorats segons la seva perfecció i la rapidesa de realització.
En aquesta edició, hi prendran part gossos de raça Pastor alemany, Pastor belga Malinois, Dobermann, i Boxer.
Les proves d’obediència i protecció se celebraran a l’estadi municipal de Palafrugell, i les de rastreig a les seves rodalies.

Canvi d'idioma
Menú principal
Inici
La ciutat
Serveis
L'Ajuntament
Tràmits i gestions
Horaris i telèfons
Obertura a les tardes
Ofertes de treball
Punts Accés Internet
Contractacions
Cercador

 
Ajuntament
Totes les administracions
Impulsat per AOC

Avís legal | crèdits del web | accés | contacta'ns | accessibilitat | mapa del web
© Aj. de Palafrugell, 1998-2008 - Cervantes, 16 - CP 17200 - Tel. 972 61 31 00

     Disminueix el tamany del text Augmenta el tamany del text

Descarregar Adobe Reader Dissenyat i construït per :: Xarxa InternetFERCA Network :: Allotjament WebWeb realitzada amb Mambo :: Compatible amb Explorer i Firefox