|
Hola [NAME], benvingut/da al butlletí electrònic d'informació de l'Ajuntament de Palafrugell.
Notícies
Resultats de les eleccions generals 2008 a Palafrugell Les eleccions generals celebrades el 9 de març van comptar a Palafrugell amb una bona participació (68,3%), lleugerament inferior a la de 2004 (74,1%). El Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) va ser qui va obtenir més vots, 4.298 (45,09%), superant amb 300 vots els resultats obtinguts fa quatre anys. Llegir tota la notícia
Palafrugell millorarà l'enllumenat públic d'una seixantena de vies del seu terme municipal L'Ajuntament de Palafrugell, en aplicació del seu Pla director d’enllumenat, ha convocat concurs per a l'adjudicació de les obres d'infraestructura i de renovació de l'enllumenat públic a una seixantena de vies del municipi. Llegir tota la notícia
L'Ajuntament, més a prop L'Ajuntament de Palafrugell, per tal d'apropar i millorar l'atenció presencial i el servei a la ciutadania, posa en marxa a partir del 4 de març un nou horari. Els dimarts i els dijous l'horari habitual s'ampliarà de manera ininterrompuda des de les nou del matí fins a les set de la tarda. Llegir tota la notícia
El bloc de Josep Pla elquaderngris.cat El quadern gris, tingut per l'obra màxima de Josep Pla, va arrencar el 8 de març de 1918. Adoptant el format d'un blog personal, ara, amb 90 anys de diferència, es podrà llegir a Internet el mateix Quadern gris que Pla va publicar el 1966. Llegir tota la notícia
Activitats
Festes i tradicions El diumenge 16 de març, a les 12.00h a l'Església de Sant Martí, es farà la benedicció dels rams, la missa de la passió dels infants i la representació en viu de l'entrada de Jesús a Jerusalem. El mateix diumenge, a les 20.00h a l'Església de Sant Martí es farà la missa solemne i posteriorment, a les 20.30h a la plaça de l'Església hi haurà la sortida de la processó del Via Crucis vivent i de la Mare de Déu dels Dolors. El trajecte de la processó serà el següent: església parroquial, plaça Església, carrer Verge Maria, carrer dels Valls, carrer dels Cavallers, carrer Constància, carrer Caritat, carrer Quatre Cases, carrer Cavallers, pujada de l'Església.
Sortides El dissabte 15 de març, a les 10.00h a l'estació d'autobusos de Palafrugell, es farà la sortida "Solitud, ruta literària pel Montgrí". En aquesta ruta es resseguiran els fets més destacats de l'acció de la novel·la "Sol·litud" de l'escriptora Caterina Albert. La tornada serà a les 17h, aproximadament. Més informació i inscripcions al Centre Municipal d'Educació. Diumenge 16 de març, a les 08.00h a l'aparcament de l'IES Baix Empordà, hi haurà el punt de trobada de la sortida a Sau i Tavertet, excursió de tot el dia. Més informació a Can Genís (tardes).
Infantil El dimecres 12 de març, a les 17.30h a la llar d'infants municipal Tomanyí, es farà l'activitat "Joc i moviment", amb Alba Soler.
Música El dissabte 15 de març, a les 22.30h a Can Genís, hi haurà nit de concert, amb cançons del disc "Lucía pide tiempo", de Toti Negre.
Xerrades El divendres 14 de març, a les 22.00h a Can Genís, hi haurà la xerrada i audiovisual "Peixos de la Costa Brava", a càrrec de Mercè Pallarès i Jaume Dalmau.
Cinema Aquesta setmana, al Teatre Municipal, hi haurà cinema amb la pel·lícula "Juntos, nada más". Consulteu els horaris a l'agenda d'activitats.
Consultar l'agenda d'activitats del 10 al 16 de març de 2008
Destaquem del web
Activitats a Palafrugell al voltant del Dia internacional de les Dones En aquest document podreu consultar informació sobre les activitats que s'organitzen a Palafrugell al voltant del Dia internacional de les Dones. Veure el document
Cursos per a adults al Centre Municipal d'Educació En aquest document podreu consultar informació sobre els cursos per a adults que es faran a partir de finals de març al Centre Municipal d'Educació. Veure el document
|